Söndag 12/4

Jag fick klagomål på min uppdatering av min kära syster och jag ska säga dig, Cissi, att du uppdaterar inte heller så ofta MEN jag ska göra det endast för din skull.

Veckan som varit har varit hur bra som helst. Jag har jobbat som en galning, skrivit på papprena för min stol och bara varit allmänt upptagen. Dock är jag äntligen ledig nu när det är påsk och det är så galet skönt. I torsdags jobbade jag på H&M och på kvällen kom Emelie hit, så åt vi tacos och drack vin. Himla trevligt! I fredags åkte jag med tjejerna och tittade på herrarnas seriepremiär. De var himla duktiga, men det räckte inte ända fram tyvärr. Ganska tråkigt på premiären, men sånt är livet. Efter matchen åt vi påskmiddag hemma hos mamma och pappa och det var så galet gott. Sådana middagar önskar jag att jag aldrig hade blivit mätt!

Igår jobbade jag mellan 9-15 och det var galet mycket folk i stan. Vi måste ha sålt för jättemycket pengar - det kändes så i alla fall. Efter jobbet gick jag hem, städade lite, fixade till mig och sen helt plötsligt var det tid att åka till Tim och Sandras fest. När vi kom dit fick vi grillad korv och efter det började partyt. Låtar från den gamla goda tiden, trevligt sällskap, singstar och fy sjutton vad kul jag hade! Dock mår jag som jag förtjänar idag, kan jag säga.

Jag och Alexander ska alldeles strax gå ut och ta en promenad till maxi. Vi har inte ätit frukost idag (13.30) vilket känns lite dumt så nu ska vi gå bort och handla bullar eller något. Dock känner jag att det kommer vara en sån dag idag.

Nu ska jag gå och klä på mig!
Hoppas allt är väl med dig, Cissi.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack, jag ar nojd!



Hade varit roligt om du hade lagt in lite bilder fran festen.



Pusspuss, hoppas du raknar dagarna tills jag kommer hem?

2009-04-13 @ 15:46:01
Postat av: Lotte

Cissi: OM jag räknar?! :) Varje dag, Cissi.

2009-04-13 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback