10 April

idag fyller macke år.
grattis på 18-års dagen, min kära vän.

tråkigt besked imorse, som löste sig väldigt kvickt.
min salong är bäst.
fredagmorgon, klockan 9. i'll be there.

igår var vi som sagt i malmö. det regnade lite, men det var mysigt ändå. vi käkade lunch på pizzahut där cissi aldrig hade ätit förut. det var smaskens. jag ÄLSKAR pizzahut. (och mätt blir man!)

stackars erika mår inte bra i magen.
jag hoppas du blir bättre snart, älsko.
saknar mia också som tusan.

nu ska jag hem och plugga. skriva svenskan färdig och göra lite samhälle.
tråkdag, för alexander jobbar.
ikväll blir det nog mys igen. det längtar jag till.

dagen började ju bra.
tur att alexander finns så jag kunde prata med honom.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback