11 April

det blåser idag också. varför måste det blåsa egentligen? om det inte hade blåst så hade det varit jättevarmt. det har varit rena sommaren. jag menar, vem orkar vara ute i solen när det blåser? inte jag i alla fall..

igår var det träning för hela slanten. jag har tänkt på en sak.. om man inte förväntar sig att det ska gå bra när man tränar, så går det bra. men om man har bestämt sig för att "nu-jäklar-ska-jag-visa-vad-jag-kan", så funkar det aldrig. det märkte jag igår. i början så brydde jag mig inte speciellt mycket och då funkade allt, men när jag insåg hur bra det gick och började tänka på att jag skulle göra det ännu bättre så gick det bara sämre. det är trist.

inatt sov jag hos alexander. duschade och åt här efter träningen. jag tror jag ska fortsätta med det, för det var väldigt nimt. ingen som stod och bankade på dörren att man skulle snabba sig i duschen och maten fanns färdig (bara till att värma). det finns visserligen färdig mat hemma också, men vi är ofta två som måste dela på den, vilket ofta resulterar i att man inte blir mätt. punkt!

imorse sov jag ut till halv elva, sen gick jag upp för att plugga, vilket jag naturligtvis inte gjorde. jag satte mig vid tv:n och funderar på att börja plugga nu istället. jag hatar tanken av att man måste göra något.

imorgon ska jag jobba på salongen hela dagen.
WEIHO!

dags för plugg fast jag inte vill.
jag tycker alexander kan komma hem från jobbet nu, för jag saknar honom :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback