18 April

Det är snart den tjugonde och jag behöver pengar.
GÖTT!

idag är jag sjuk, vilket jag inte har varit på jättelänge. jag hade nästan glömt hur det känns när man har feber och halsont. idag är det en hemmadag, för jag kunde inte prata imorse. Imorgon måste jag åka till praktiken för jag har kunder inbokade. något som jag längtar till!

igårkväll var vi på studiebesök på fängelset med klassen. det var väldigt intressant, fast jag redan visste det mesta då min pappa jobbar där. det var lite läskigt att gå där inne när man visste att fångarna fanns där bakom lås och bom.

snart är det valborg!
det ska bli kul med partaj.

nu ska jag bädda ner mig igen.
alexander är den finaste som finns :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback