20 April

jag hatar att vara sjuk.
det är nog det tråkigaste som finns.

igår pallrade jag mig till praktiken, trots sjukdom. vad gör man inte för saker man tycker om? jag klippte jim på förmiddagen och på eftermiddagen så färgade jag min handledare och lite sånt smått och gott. jag trivs så sjukt bra därinne och hade nog kunnat tänka mig att alltid vara där. jag älskar sällskapet!

imorse stannade jag dock hemma från skolan igen, för att jag inte kunde prata och för att jag var dunderförkyld. alexander likaså. så vi har legat och sovit hela dagen. jag hoppas att jag blir frisk snart...

fick reda på att min stackars mormor har ramlat och brutit höftbenet. allt jag vill är att hälsa på henne, men eftersom jag är förkyld så måste jag hålla mig ifrån sjukan tills jag är frisk. jag hoppas att hon repar sig snabbt.

nu ska jag återgå till tv:n.
om jag inte minns fel så börjar felicity snart.
jag följer inte det annars, men när man är sysslolös så går det an.

alexander är så himla underbar. den bästa i världen!
min min min : )
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback