23 April

nu börjar jag räkna ner.
om 6 dagar så har jag och alexander varit tillsammans i 2 år.
då blir det resturangmys, bara jag och min älskling.

idag har det varit sjukdag igen. det är sååå tråkigt! egentligen skulle jag till skolan, men när jag vaknade imorse så kunde jag inte ta en ton. jag var helt stum och fick verkligen kämpa för att kunna säga godmorgon till alexander. nu kan jag däremot prata litegrann så imorgon blir det skola igen. det ska bli trevligt med tanke på hur isolerad jag har känt mig sen i tisdagskväll.

ikväll är det anna pihl.
som jag har längtat...

jag fick hostmedicin som smakar blä av doktorn.
den är i alla fall inte lika stark som coccilliana etyfin som jag fick i sexan. skolsköterskan undrade nog fan vad jag hade fått i mig innan hon fick veta att jag hade en så stark hostmedicin. jag var helt hög :)

jag längtar tills jag får sova med alexander nästa gång. (imorgon?) det är alltid lika mysigt när han håller om en och pratar i sömnen. han är bäst, min snutt. woooonderful.

nu ska jag återgå till mitt pluggande.
tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback