3 April

imorse hörde jag fåglarna kvittra när jag gick ur bilen vid frisörskolan. då mådde jag bra!
när det börjar bli ljusare och varmare så blir jag genast piggare. loves it.

jag har inte bloggat på länge, men det är för att jag har haft bättre för mig.
man sätter sig inte frivilligt och skriver om man inte är sysslolös. punkt!

i fredags var det mys med alexander hela kvällen. vi åt chips, drack läsk och brottades ständigt. jag har ångest över att han har listat ut det stället där jag är som mest kittlig. sjukt irriterande.. i lördags så skulle han jobba, så jag tog en sovmorgon och åkte hem vid middag. på kvällen kom han hem till mig och åt middag, sen åkte vi hem till honom på förfest och sen bar det av in till stan. det var ganska trevligt. egentligen skulle inte jag och sara följa med in på biljard, men vi insåg att det inte var lönt att åka hem när vi ändå skulle hämta dem 1,5 timme senare. på kvällen blev det lite strul när vi inte hittade ch och henke, men ch ringde till mig klockan 4 och berättade att de var på östermalm. med andra ord var allt lugnt och jag behövde inte oroa mig. efter det somnade jag om och steg upp klockan 5. observera att jag somnade klockan 3 och skulle upp igen klockan 5. sjukt drygt! vi åkte för att inventera på willys (weiho), blev färdiga till 10 och då bar det av hemåt igen. då låg min snutt fortfarande och snusade, så jag väckte honom, pallrade mig in i duschen och sen åkte vi till golfresturangen där alexanders farmor skulle fira sin födelsedag. jag hatar ägaren och hans familj, men det var rätt gött att åka dit och visa att jag verkligen skiter i dem allihopa. mah! maten smakade hyfsat, men var absolut inte någon "wow-måltid". efter det så åkte vi hem och jag sov middag för jag var sjukt trött.

det var en slarvig beskrivning av min helg.

igårkväll åkte jag hem till alexander.
jag hjälpte honom att plugga och så tittade vi på världens bästa serie, anna pihl.
vi somnade vid 11 och jag har legat och frusit hela natten eftersom min kära pojkvän tvunget skulle ha fönstret öppet. som tur var så höll han om mig, så jag blev lite värmd. i morse åkte jag till skolan och rullade min första läx-läggning. skönt att ha den första gjord, nu har jag bara två kvar...

i eftermiddag ska jag jobba och ikväll är det träning.
det ska bli gött att springa sig lite trött!

ha det gött.
min alexander är den bästa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback