30 April

igår var det den 29 april, dvs. två år sedan jag och alexander blev tillsammans.
det firades med ett resturangbesök i malmö och myspys hela kvällen.
jag är kär i min pojkvän. han är den bästa och den mest romantiska människan i världen <3

idag jobbar han, så jag fick ha sovmorgon själv. jag ska snart till linda på landön och börja laga mat till ikväll. jag och alla töserna. alexander och de andra kommer senare, vilket är lite skönt för att annars hade det varit tjockt med folk i köket. inte så bra med andra ord. jag ska ringa till min snutt om en liten stund, så vi får prata lite innan vi ses iaf  : )

ikväll vankas det alltså fest hos linda. det blir grillat med tillbehör, trevligt sällskap och övernattning! jag och cissi ska in till stan och handla det sista nu vid 1 och sen så kör vi dit, börjar laga mat och förfestar, haha!

det ska bli trevligt att träffa min flickor.
sara, sara och linda. TJO!

imorgon bloggar jag antagligen inte för jag kommer vara bakfull.
men jag kan skriva redan nu att festen kommer bli urtrevlig!

alexander är min äääääälskling.
jag är så kär!

tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback