8 April

det är två dagar kvar till marcus persson fyller 18.
någonting som jag absolut inte får glömma.

i fredags åkte jag till immeln på "socialt dygn" som vår käre tränare kallade det. vi blev indelade i grupper och hade olika sorters tävlingar hela dagen. på kvällen blev det god mat och drickande, dock gick det lite utför och vi (de flesta) tjejer tog vårt pick och pack och åkte hem. jag tycker det är trist att man inte kan inse att man är runt 40 och äldst på stället. att man tvunget ska vara uppe sent och bete sig som fan, endast för att markera att man fortfarande känner sig som 20. stackars jävlar som har så svårt att stå ut med verkligheten.

igårkväll var det klassfest, eller ja. vi var 6 stycken från vår gamla klass på degeberga. jag, johan, henke, isak, anna och wille. vi grillade och drack vin & öl hela kvällen. det var sjukt roligt att prata gamla minnen; jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. vi hade förbannat roligt då och har det fortfarande. det var KUL!

imorse var det dags för jobb (igen). jag gick upp 20 minuter innan och mådde prima väl nere i stugbyn (not!). skulle inte tro det, nej. mitt huvud kändes som att det vägde 40 kg för mycket. det där sablans vinet! : )

nu ikväll ska jag hem till alexander.
imorgon ska vi till malmö och det ska bli sjukt gött.
PUSS : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback