12 Augusti

sommarlovet är snart slut.
jag har bara festat och jobbat som om ordet "vila" inte existerar.
skolan ska bli roligt, jag börjar bli rastlös i väntan på att få träffa mina hv3:or.

i fredags var det en heldag i stan med min nyss hemkomna militär.
han shoppade och jag hängde på, det var najs.
träffade philip och sara en sväng också.
på kvällen hade erika avskedsfest och vi rörde henne till tårar med vår underbara sång som vi skrivit helt själva.
jag lägger upp bilder på bilddagboken när jag har hittat sladden till kameran : /

igår var jag i stan med mamma och bror på morgonen.
fyndade två tröjor för sammanlagt en hundring. sjukt gött.
efter det åkte jag till stugbyn för att jobba och sedan pallrade jag mig hemåt.
förfest hemma hos mig med pizza, därefter trolldalen och sen efterfest hos fredrik.
nu har jag och ballex precis gått upp och klockan är tjugo över ett.
ångest? ja, tack!
sova bort sitt sommarlov kan man också göra.

jobb imorgon och på tisdag.
money, money, money.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback