15 Augusti

nu sitter jag på min kära skola och det känns (faktiskt!) som om jag var här igår. mitt sommarlov har inte bestått av vila direkt. jag var ledig i två veckor i början, varav den ena spenderades i kroatien med min sötis. annars har jag jobbat hela sommaren, och egentligen så har jag ju inte direkt missat något då vädret har varit sjukt dåligt, men ändå. jag känner att jag kanske skulle ha tackat nej till pengar och ja till vila? skitsamma, det kommer kännas bra när jag får lönen.

jag saknar erika, jag saknar mia, jag saknar elin och jag saknar alla i min klass. varför är jag tidigast på stället? ha, ja det kan man undra.. erika brukar också vara tidig, så det är lugnt. hon kommer snart :)

i eftermiddag ska jag hem och klippa min trogna kund på hemmafronten. rulla upp håret med, om jag inte minns fel. min grannes farmor som alltid bjuder på fika när jag kommer dit för att frisera henne. det är najs, det är najs.

jag måste åka till ewalena & lolle med en dag.
jag har inte träffat dem sedan i söndags och det är lång tid för mig eftersom jag brukar bo i slätteberga i vanliga falll. nu är det dock inte som vanligt längre. min söta, söta pojkvän har gått och blivit militär, så jag träffar inte honom mer än varje helg, fredag till söndag. det är tufft.. eller det har varit tufft! nu börjar jag vänja mig vid att jag inte kan prata med honom varje dag, och att vi inte kan ses alltid. han ringer så ofta han kan och det gör mig otroligt glad. på fredag, min älskling, då ses vi igen! <3

nu ska jag ägna mig åt att spana in vårt nya schema.
ha det bra, tja!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: amanda

Åh lotte! Ja jag ska tänka på dig. och alla andra som har sina pojkar boendes långt iväg.. det är ju så att om man van att alltid kunna träffa dem o plötsligt kan man inte det, så e det jobbigt. e man ifrån dem vänjer man sig och man lär sig att ta vara på varje ögonblick när man väl träffas. Jag kommer vara så lycklig när han kommer hem och det vet jag att du blir när du träffar alexander oxå! :) Vet att du älskar honom jättemycket. Hihi! Puss på dig vännen min!

2007-08-21 @ 16:57:15
URL: http://www.amandasigfridssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback