23 Augusti

trött, sliten och återigen trött.
idag slutar jag 16.45(!) och imorgon är det praktik från 9 - 18.
det ska bli skönt med helg.

igårkväll jobbade jag efter jag kommit hem från skolan.
var hemma igen vid 7 och bänkade mig framför tv:n för sverige mötte usa och det ville jag inte missa.
matchen var slut vid halv 11 och då intog jag min säng.

imorgon kommer min fina alex hem igen.
denna veckan har varit sjuuuk och jag har saknat honom massor.
det ska bli mysigt att träffas igen, sjukt mysigt.

syster och andré är på mallorca, sara och philip är på korfu.
alla är iväg just nu känns det som.
och jag hade dödat för en restresa, (fast jag var i kroatien för typ 1½ månad sen.)
nu ska jag dra mig.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback