5 Augusti

idag har det varit tråkigt, precis som alla andra dagar sen alexander åkte.
jag jobbade imorse, solade lite i eftermiddags och sen åkte jag till bjärlöv med föräldrarna för att se när cissi spelade match. vid 9-tiden ringde jag till min pojke, som mot min förvåning svarade.. han hade tid att prata länge idag och berättade massor av roliga saker som hade hänt i veckan.
det bästa av allt var att han sa att han saknade mig.
det värmer alltid så otroligt mycket.
jag saknar dig också.

imorgon ska jag köpa ny telefon.
på tiden, måste jag säga.
sen bär det av till stranden med mina svärföräldrar och det ska bli najs.

pratat med erika idag också.
du är bra, bra, bra.

ledigt i två dagar och sen jobbas det på frisörsalongen på onsdag igen.
då är det lunchtajm med irripirri.
sen är det en vecka till skolan börjar.
oh, herregud.

haha!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback