6 Augusti

jag saknar alexander och alexander saknar mig.
shit, hur ska jag nånsin kunna vänja mig vid att den bästa personen i hela världen knappt är hemma hos mig?
nu är det bara tre dagar kvar tills han kommer hem, sen åker han på söndag igen.
min balex är bäst. underbar och ja, bäst.

på fredag är det tjejkväll hos erika ohlsson.
när det är dags för henne att flytta till keno-land så ställs det till med fest.
vår present är den bästa någonsin.. jag förstår inte ens att vi kan vara så smarta (?)
det ska bli naaaaaaaajs.

på lördagkväll är det egentligen trollis, men jag och alexander funderar på att åka och grilla i önneköp hos jonas istället. vi har lovat honom skitlänge + att trolldalen inte är så förbannat kul om man har tillbringat alla år där (förutom förra året.) ha!

nu ska jag byta om, för jag och papps ska åka in till stan och köpa en ny mobiltelefon till mig.
och ja, det behövs.

heeeeeeeeejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback