jag ställer mig själv några frågor..

jag blev sjukt sugen på 20 frågor när jag läste på amandas blogg.
så, sorry honey. jag lånade frågorna av dig : )

Vem är du? lotte, otroligt vanlig och i mina bästa år.
Ålder? det är tre månade kvar tills jag fyller 18.
Stjärntecken? skorpion.
Kommer från? deeeeegeberga.
Bor? utanför degeberga, oftast i slätteberga hos min plutt.
Civilstatus? woooonderful alexander.
Din bästa egenskap? för det mesta glad och lättsam.
Sämsta egenskap? lyssnar för mycket på andra.
Favoritsak? inte en aning.
Husdjur? inte det, nej.
Familj? mamma, pappa & 4 underbara syskon.
Kroppsdel du har mest nytta av? eftersom jag är frisör.. händerna?
Kroppsdel du är mest nöjd över? min mage, helt klart.
Jag sover? duktigt mycket. mest hos pojkvän, underbara pojkvän.
Tror du på nått? horoskop. dumt egentligen..
Frisyr? taggig page.
Hårfärg? blond, just nu. imorse var jag redhead.
Ögonfärg? blå, blå, blå.
Längd? 1,73
Vikt? jag har inte stått på en våg på flera år.
Skostorlek? 38
Gillar? familj, pojkvän, arbetskamrater på underbara salongen (ateljéhåret), MIN KLASS!
Ogillar? maaaaassor. onödigt att skriva här, kan jag tycka.
Favoritmat? så flottigt det kan bli. pizza, tacos, grillat.. jag gillar mina arvsanlag när det gäller vikten.
Favoritglass? laktosintolerant som man är så måste jag säga att tofulines chokladglass är fin.
Vem sov du över hos senast? hos alexander, var annars?
Favoritfilm? the notebook, jag kan se den om och om igen.,
Favoritdag? fredag, för då är det helg.
Favoritklädesplagg? tights och en lång tröja. UNDERBART!
Favorittidning? läser inte tidningar direkt, men hennes är ganska okej..
Favoritmusik? tingsek är min husgud.
Senast sedda fim på bio? allt om min buske; antagligen den dåligaste filmen jag nånsin sett.
Senast lästa bok? den döende dandyn av mari jungstedt.
Skriver du dagbok? jau, blogg.
Vad ville du bli när du var liten? ballerina från början, sen frisör.
Deppig eller glad? glad, helt klart.
Senaste kommentar du fick: "det blev jättebra, ju!" - hanna magnusson (ateljéhåret)
Fobier? inbrottstjuvar.
Har du pojkvän? jajamensan, en helt underbar. snart 2½ år.
Är du kär? ja, otroligt kär i min alexander.
Hur tidigt stiger du upp? tidigt när det är skola, annars går jag inte upp förrän efter 10.
Vem vet mest om dig? min storasyster och alexander.
Vad har du på dig nu? cheapmonday-jeans, långt linne med fickor, vit kofta.
Hur många syskon har du? fyra skitbra syskon.
Namn? christoffer, cecilia, christian och cebastian.
Hur många timmar sover du per natt? max 8.
Vem är snyggast i världen? min sjukt heta & sexiga pojkvän, vem annars?
Har du nån allergi? ja, mjölk.
Uppväxt i stan eller på landet? landet.
Vad tycker du om idrott? med ingrid dreifeldt är idrott patetiskt, annars sjukt kul.
Kollar du på sport? stora mästerskap, ja.
Tränar du? jag har haft ett sommaruppehåll, men ska börja träna fotboll igen nästa vecka.
Vad tycker du om skolan? min klass gör att man står ut med allt.
Har du IG i nått ämne? inte ett enda.
Är du blyg? nej, inte direkt. inte alls faktiskt.
Använder du smycken? alltid klocka, alltid halsbandet som jag fick av alexander.
Sommar eller vinter? helst sommar, men denna sommaren är ju inget vidare.
Är du glad nu? ja, fast jag längtar efter alexander otroligt mycket.
Har du ont nånstans? i min handled och jag vet inte varför!
Kaffe eller te? båda två, det beror på vilket tillfälle.
När grät du senast? i måndags, första natten utan alexander.
Sexigaste kroppsdel? jag är nog inte rätt person att uttala mig om det.
Bästa plats på jorden? kroatien var sjukt fint.
Har nån krossat ditt hjärta? jodå.
Vem? samma person som jag gjorde likadant mot sen.
Mitt livs bästa ögonblick? varje gång jag träffar alexander.
Mitt livs värsta ögonblick? man ska inte vara negativ.
Mitt bästa fest-minne? fredrik & saras studentfest på logen. jag & ch gav järnet.
Trött? ja, faktiskt. min lediga dag gick till ett besök på salongen från 9 till 18, så godnatt.

Kommentarer
Postat av: amanda

JAG SAKNAR DIG MED SÖTNOS!! :)

Postat av: Erika

vart försvann the redhead? and why? Kiss<3

2007-08-05 @ 01:26:55
URL: http://eurika.blogg.se
Postat av: amanda

Taack lotte för ditt sms jag fick idag! :) Blev jätteglad. Hoppas du med haft ett toppensommarlov så ses vi snart! Miss you babe! :*

2007-08-09 @ 17:29:37
URL: http://www.amandasigfridssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback