11 December

idag är det en månad sedan jag fyllde år.
tiden går fort som tusan.

gårdagen var mysig. gick i skolan till klockan 3, åkte därefter med mamma till vinslöv för att köpa balklänning! det blev en svart klänning med tub-överdel, pärlor och draperat tyg. skitnöjd är jag! det börjar närma sig nu. efter balklänningsköpet åkte jag och mamma för att hämta cissi i stan och sedan bar det av till slätteberga för att julkortspyssla. kom hem sent som tusan och somnade som en stock. det är skönt att det snart är lov.

imorse hade jag sovmorgon. (som tur var!) klippte pappa vid halv 9, åt frukost och bytte om. åkte in till skolan vid 10-tiden, vilket uppenbarligen var helt onödigt eftersom vi inte gör ett dugg. har kundpass i eftermiddag och ikväll ska jag skjutsa mina föräldrar till och från stan.

imorgon börjar luciafirandet så smått.
ska gå på fängelset imorgon och på torsdag är det en heldag med bara lucia.
kommer nog sakna det lite.

nu ska jag gå!
engelska radioprogrammet väntar.
tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback