13 December

lucia.

imorse steg jag upp klockan 04:45. inte något frestande när man gick och lade sig klockan 11 kvällen innan. måste man så måste man. klockan 6 samlades hela gänget utanför kronfågel och började med vårt lussande. sista tåget var klockan 5 ikväll och nu är jag totalt slut i halsen! det är inte varje dag man valsar runt i ett stort, vitt lucialinne med ett rött band runt om, sjunger "lucialåten" typ, 20 gånger och sover på golvet hemma hos sin storasyster för att man är så fruktansvärt trött och sliten. det som är positivt är nog att jag inte gick ut igårkväll, för då hade jag nog inte varit vid medvetande i detta tillfälle. btw, kronfågel är ett ställe jag nog aldrig skulle kunna tänka mig att jobba på! äcklig lukt och skumma människor.

jag kom hem vid 6-tiden, åt lite och sedan jag ätit färdigt så har jag suttit här; vid datorn, fast vid en hemtenta som ska lämnas in innan klockan är 12 inatt. inte riktigt rätt dag, känner jag. inte riktigt rätt dag.

träffade sandra igår!
gulleplutt.

imorgon är det praktik hela dagen och sen är det fantamej helg igen.
för mig känns det som att det var måndag igår och snart är det jullov.
nyår ska bli sjukt kul!

nu ska jag återgå till min kära hemtenta som jag gärna hade sett som min sista.
puh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback