16 December

julklapparna är så gott som färdiga.
cissi och jag ska bara fixa mammas & pappas också, dock är den redan klar i teorin och ska bara köpas.

igår hade jag och alexander en helddag i malmö. vi började på ikea där vi skulle byta en hylla till cissi, handlade lite julklappar där och sedan åkte vi till burlöv center där vi hittade resten. köpte en i centrala malmö, men där var så sjukt mycket folk att vi inte orkade gå där mer efter den julklappen. när vi kom hem så slappade vi fram till 7 och sen körde vi en runda till färlöv för att hälsa på robin, ola m.fl.

som avslutning på kvällen ville alexander in till pastamannen och köpa pasta. så, han bjöd mig på pasta och det satt fint i kistan. otroligt trött var jag dock, men fick ändå vara sjukt fokuserad för att det var skithalt på vägarna. usch och fy!

nu har jag precis vaknat och gjort vid mig. vi ska åka till malmö (igen), fast med ewalena & lolle. de kände för en heldag och jag & alexander kände för en dag när vi kan gå på stan utan att behöva köpa en massa saker till andra. det ska bli mysigt med lite god mat och julskyltning.

imorgon är det skola igen och på torsdag är det julavslutning!
fy, vad det ska bli skönt med jullov!
tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback