18 December

det börjar närma sig jul.
igårkväll skrev jag & mamma julkort och imorgonkväll ska vi göra julgodis.
MYS!

jag sov hela bilresan in till skolan imorse. min käre pappa skjutsade mig in, då han ändå skulle handla och tyckte det var synd att jag skulle behöva åka bussen. nu har jag precis varit inne och prövat för högre betyg i frisörteknik genom att göra en uppsättning. SJUKT nöjd blev jag för en gångs skull. jenni och anna-lena tyckte den var jättefin, vilket värmde. det känns som att dagen kommer bli skitbra!

nu ska vi snart ha engelska. radioprogram väntar (om erika kommer, vill säga?), annars blir det slappe. skriver så för att stackarn var hemma igår. efter engelskan är det middag och sen ska vi städa frisörsalongerna på anna-lenas lektion. det enda tråkiga inför julen; städningen. fikan igår var god, dock!

efter skolan ska jag åka till salongen och färga mitt hår. 
mickis ska få den stora äran :)

åh! det känns så skönt att alexander är hemma. det som känns lite konstigt är att vi inte behöver träffas hela tiden, utan vi träffas lite då och då. det blir väl så. han är i lumpen och jag vänjer mig vid att göra annat. ikväll ska jag träna, till exempel. det ska bli skönt att springa lite!

nu ska jag sluta skriva och vara amandas sällskap istället.
tja'rå! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kom! HAHA

2007-12-18 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback