19 December

jag tränade fotboll igår.
otroligt skönt att springa lite.

idag slutar jag vid middag. ska åka hem och skriva en hemtenta i religion och ikväll ska jag hem till balex och sova där. vi har inte träffats sen i söndags, fast han är hemma nu? jag vet inte. har nog vant mig vid att vara ensam i veckorna. men det betyder inte att jag inte saknar honom som en gnuuuuuuu! kärlek.

imorgon ska vi hålla i avslutningen.
ska göra ett spex för skolan, med artister som vi stylar och sminkar.
det ska bli sjukt kul!

på kvällen ska jag & min anna persson åka hem till isabell och titta på hennes smycken (som hon gjort som projektarbete). det ska bli härligt. en liten dejt med mina absoluta favoriter.

ha det najs!
tja.


Kommentarer
Postat av: Cissi

När ska vi handla julklapparna då? Fredag?

2007-12-19 @ 09:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback