2 December

helgen har varit sjukt bra. i fredags hade jag praktik och slutade vid 6-tiden. åkte hem med pappa, åt god middag, körde ner till stugbyn för att duka och körde sedan upp till slätteberga för att hämta alexanders dator & stereo. mycket att bära, men till slut fick jag ut det i bilen och kunde köra ner med det till stugbyn.

i går åkte jag ner till stugbyn astidigt. kopplade ihop datorn (massor av sladdar) och slappade. körde in till stan så marie kunde fixa mitt hår och tog erika med mig när jag skulle köra hem. kalaset började klockan 7 och alla verkade nöjda och glada när festen tog slut. jag hade mycket trevligt! tack, mina vänner.

idag har jag gått lucia med gänget.
sjukt roligt och sjukt bra var det.
loves it.

kom precis hem från 1:a adventsgudstjänsten i degeberga. jag tycker om gudstjänster och kyrkan; jag tycker det är mysigt. särskilt nu när det lider mot jul.

har pratat med alexander jättemånga gånger idag.
hi! min prins är underbar. SÅ UNDERBAR <3
tja'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback