22 December

GRATTIS HANNA, MIN KÄRA ARBETSKAMRAT!

igårkväll jobbade jag hela dagen. klippte några ur alexanders släkt, en asball smålänning med göteborgsdialekt och hade massor av fikapauser. haha! när alla hade slutat så låste vi dörrarna och började dela ut våra paketer. min chef är den bästa i världen! jag hade skitroligt och blev jätteglad för min paket.

efter jobbet & paketutdelningen så vankades det 18-årskalas hemma hos bästis persson. det var gött. tacosen var färdig precis när jag kom och vid 22-tiden körde vi in till stan och köpte godis. i brist på annat roligt, så att säga. körde och hämtade alexander inatt också. sjukt mycket skumt folk som dräller omkring på stan.

idag är det slappe. eller fram till nu har det varit det iaf. vid halv 3 ska jag och balex dra oss mot stan. han ska släppa av mig så jag kan handla två julklapparsom jag har kvar. sen hämtar han mig igen och så kör vi hem till cissi & andré-bandré för att ha julklappsmys. vi ska leka julklappsleken och dricka vin! åtminstone jag, för ikväll är alexander chaffis!

nu ska jag gå och leta efter dricka.
törstig är bara förnamnet!
hej'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback