26 December

nu är mitt julfirande slut och istället ställer jag in mig på att det nya året ska bli superbra.

julafton var mys. familjen, mormor och farfar närvarade och det var alldeles precis lagom! fick massor av prylar som jag alldeles säkert inte själv hade köpt, men som kommer vara till nytta. som vanligt! senare på julaftonskvällen åkte jag upp till slätteberga för att även fira lite jul med pojkvän, svärföräldrar och pojkväns lillebror + övrig släkt. väldans mysigt och användbara prylar där också. på natten åkte vi på midnattsmässa i hörröd och sedan var julaftonskvällen avslutad.

idag firade vi jul därhemma (med släkten som inte kunde komma i måndags). faster m.fl kom på besök och det vankades julmat ännu en gång. det sitter fint i kistan. jag måste berätta att jag och alexander fick presentkort på en "romantisk afton" uppe på hälsa & helhet. DET ska bli härligt!

nu har vi precis kommit hem från cissi och andré.
en lyckad jul kräver lite rena rama rolf-kväll.

nu ska jag och min plutt sova.
imorgon är det jobb och på fredag ska det byggas naglar!
ha det bra, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback