28 December

idag blir det ett kortkort inlägg, då jag egentligen borde sova vid den här tiden.
tysklandsresor klockan 5 på morgonen borde var förbjudna!
fast det ska bli roligt också, ha!

idag har jag varit i hörby och gjort vid mina naglar hos lina, som min kära vän erika så snällt rekommenderade. det blev skitbra och jag är helnöjd! lite nyårskänsla, minsann!

nu har jag precis kommit hem från min bästa vän anna, efter att ha varit på tjejkväll där. jag, anna och isabell; precis som på den gamla goda tiden. pizza, kortspel, vin och en massa skratt. det föll mig i smaken!

dags att krypa i säng; tidig morgon imorgon.
GODNATT!

ps. jag längtar till erikas fest imorgonkväll. det ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback