3 December

det är måndag.
skoldagen började med ett modellpass för jenni. vi skulle klippa finish och eftersom inte pappa kunde, så fick lillebror ställa upp som modell. det gick sjukt bra; jenni hade ingenting att klaga på utan tyckte att klippningen var perfekt. det är första gången jag ens hör ordet "perfekt" nämnas uppe på frisörskolan. sjukt lycklig är jag. faktum är att permanenten jag rullade också fick ett högt betyg. jag är i mitt esse. med andra ord; jag trivs som fisken i vattnet.

efter skolan tog jag bussen in till stan, skiljdes från erika, gick upp på salongen med spolarna jag lånade i lördags och tog mig därefter ut till min storebrors lägenhet för att ta mig en tupplur. låg och sov/tittade på tv tills mamma kom och hämtade mig, och efter det körde vi till åhus för att hämta ut mitt körkort! YEAH!

nu har jag precis ätit middag. funderar på om jag ska ta och storstäda mitt rum, eller om jag ska slänga mig i soffan? jag vet faktiskt inte. har inte en aning.

imorgon är det sovmorgon. kanske ska köra pappas bil in, vilket hade varit superskönt. undrar om han är villig att låna ut den? hm, det undrar jag. ska träna på kvällen (hoppas jag). känner mig inte riktigt kry från förkylningen än, dock börjar jag känna rastlösheten. uh! jag vill springa!

på lördag är det dejt.
jag, balex, andré, cissi, henke och marie ska käka middag och sen ska vi till cissis & andrés lägenhet och latja.
ska bli lajbans.

nu ska jag gå.
ska rigga upp en fotostudio i vårt vardagsrum!
tja.

ps. kom på att jag saknar bästis-anna som en gnu. kom hem, baby!
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback