31 December

nyårsafton!
kvällen kommer bli helt underbar.

igår handlade vi tjejer, som har ansvar för  middagen ikväll, på maxi. sjukt gött att ha det gjort, måste jag säga. det enda som finns kvar på min lista är svarta, tunna strumpbyxor till min nyårsklänning. kom ihåg, kom ihåg.

efter handlandet stack vi på bio och såg arn. jag tyckte den var riktigt bra faktiskt och jag tror att de som har gett den dålig kritik är sådana som har läst böckerna och recenserar efter hur mycket skillnader där är mellan film och bok. kort sagt, jag tyckte den var bra och jag har inte läst böckerna.

nu ska jag gå och duscha; samt plocka ihop sakerna som jag ska ha med mig till marie.
ha det fint och GOTT NYTT ÅR!
hej'rå!



image34

min nyårsklänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback