4 December

igår slog det mig att helgen som kommer inte alls blir som jag hade tänkt mig. tråkigt som tusan, men vad ska man göra? ibland får man inte bestämma själv och det är tråkigt. livet är tråkigt ibland.

idag är jag sjuk. fruktansvärt tråkigt är det! vaknade med en panna som var typ, skitvarm och det kändes som jag hade svalt taggtråd. jag som tänkte gå till skolan och latja med luciagruppen. sjukt tråkigt, sjukt tråkigt.

imorgon är det planering till schlagershowen.
den ska bli sjukt rolig.

lucia på torsdag + att det är studiedag hela dagen.
vet inte om jag skulle sova hos cissi & andré imorgon?
tror det, faktiskt.

nu ska jag gå tillbaka till soffan och mitt stora duntäcke.
jag ska vara glad för att alexander klarade uppskrivningen för släp idag, och jag ska samtidigt sakna honom som en gnu.

hejdå.

dagens favorit:
gavin degraw - overrated.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Alexander frågade precis vad vi skulle göra i helgen? Que?

2007-12-04 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback