8 December

det är fredag och dagen har bestått av praktik på min underbara salong.
loves it!

efter arbetet bytte vi alla om och åkte hem till hanna (arbetskamrat) på idolkväll. åt hämtmat från ko-san, klämde maaaassor av godis och tittade (självklart?) på idolfinalen. GO MARIE! världens bästa sångröst, verkligen. visst att jag har gillat amanda också, men hon håller absolut inte samma klass som marie. "all by myself" gav mig gåshud.

nu har jag precis kommit hem och slagit mig ner framför alexanders dator. otroligt obehagligt att köra i regnvädret. när ska det ta slut? jag vill ha snö nu. lucia står runt knuten och då ska det vara snö, annars blir det inte lika mysigt. älski-pälski är i ängelholm och jag ska strax gå och lägga mig. sängen ser gosig ut härifrån.

imorgon är det inhandling av julklappar som gäller. jag & min snutt har bestämt att vi ska ta en shoppingtur ner till malmö och novalund, och för ovanlighetens skull ska jag köra. (för antagligen är det bara jag som är körduglig. ha!) det ska bli väldans mysigt, måste jag säga. jag och balex; balex och jag.

imorgon kväll vankas det luciatåg både på siriushotellet och kronfågel. efter det ska jag, alexander, cissi, andré, henke och marie äta middag på kristianstad pizzeria & som efterrätt ska vi hem till cissi och andré för att spela spel! det ska bli skitroligt. denna helgen kommer bli urbra!

nu ska jag gå och borsta tänderna.
trött är jag, som en gnu!
tja'rå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt att försöka övertyga alla om att ditt liv e såååå bra. hahahaha

2007-12-09 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback