1 Februari

tiden går fort. det är redan den första februari och det känns som om det var julafton igår.

idag har jag praktiserat. jag öppnade själv och fick en drop-in typ direkt när jag hade kommit dit. det var gött, så slapp man sitta och tråka, helt ensam på morgonkvisten. i eftermiddags klippte hanna mig och linnéa färgade min utväxt. det känns som att det är fler som har fixat till mig än vad jag har fixat till andra, men det får jag ta igen. alla måste få ha sina dagar.

lunch med erika. pizza med henne är alltid gott <3

nu är det halv-om-halvt exakt ett dygn tills vi åker till trysil och det är det enda jag har tänkt på hela dagen. en massa funderingar om att man tex. hoppas att pengarna räcker och hoppas att man fixat tillräckligt med mat. sjukt mycket oro, fast jag tror att det kommer lösa sig i slutändan. det gör det alltid.

imorgon är det slappedag. jag börjar klockan 8 med en lektion då vi har per. efter det har vi matte och sen slutar vi klockan 1. när jag tagit bussen hem, så ska jag endast hem och hämta de sista sakerna och sen ska jag köra hem till alexander och steka kyckling som vi ska ha med oss. det känns som att man längtar så mycket så att morgondagen kommer kännas som en vecka.

nu ska jag placera mig vid tvn och sen ska jag gå och nanna.
ha det gött, folks. (för min skidsemester kommer bli lovely)
PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback