11 februari

en otroligt trevlig semester som har innehållt allt.
skratt, fylla, tårar och skidåkning.

igårkväll kom vi hem efter en 10 timmars lång bilresa, hem från trysil. hela veckan har vi åkt skidor och vissa skidåkare har även testat att åka snowboard. (no names, haha!) sista kvällen åt vi middag på en resturang, för att fixa till en fin avslutning och igårmorse klockan 9 åkte vi hem. det har varit en sjukt rolig semester, enligt min åsikt.

de bästa tillfällena:
  • när henke och linda dansade. dvs, henke juckade mot lindas nacke och hon hade en lampskärm på huvudet.
  • när alexander ramlade ur andra våningen (på en våningssäng) mitt i natten.
  • den stora omvägen när vi körde upp. (philips genväg)
  • TJEJKVÄLLEN! (den kommer jag aldrig glömma)
  • min tabbe i ankarliften. (den är lätt veckans lift-tabbe!)
sen finns det personer som har förstört hela semestern för vissa.
jag finner inga ord förutom; lägg ner!

det har varit mycket lyssnande på after-ski-skivor och killarnas (förvisso dåliga) musik. dock är semesterns "egen" låt (enligt mig) lätt "poppa joe - the sweets". sara var gud när hon sjöng den och hittade på hela texten! "sheepdog - mando diao" var också en pärla!

en veckas skolgång och sen bär det av till österrike.
ha det underbart.
PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback