12 Februari

återigen skola och en massa plugg.
idag har jag haft en kund som hette sven och hade konstigt hår, en redovisning och nu arbetar jag med en samhällesuppgift. full rulle redan från början. på fredag är det matteprov och på kvällen bär det av till österrike med alexanders familj. efter min vecka i trysil ska jag åka bättre än philip! annars begår jag självmord, haha!

imorgonkväll ska jag pallra mig in till stan för att titta på genrepet av Aida. emil tyckte att vi som ska hjälpa till bör veta hur föreställningen ska gå till osv. så vi vet var vi ska hålla hus. det ska bli trevligt.

på onsdag är det alla hjärtans dag och jag har kommit på världens bästa överraskning till min plutt.
it's gonna be great!

på torsdag är det praktik och då ska jag klippa min mamma.
idag slutar jag tidigt. YEAH!

jag tycker synd om min lärare som har fått hjärtinfarkt. stackars päran.
tina kommer tillbaka. höggravid och allt.
vilka veckor det kommer bli framöver!

nu ska jag dra.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback