13 Februari

grattis storasyster! nu är du äldre än du var igår vid den här tiden.

igårkväll var jag hemma och gjorde inte ett endaste dugg. fastän det kanske kändes lite ensamt, så var det otroligt skönt att bara kunna vara sig själv och göra precis vad man själv ville göra. jag tittade på två filmer och sen tittade jag på "saltön" med mamma. jag har börjat följa det för att hon gör det. det är en ganska patetisk serie, men det är mysigt att titta på den med henne.

nu sitter jag i skolan. jag är lite tidig, men det var endast för att jag valde att åka med alexander till skolan så jag skulle slippa köra moped. (vem väljer inte hellre att åka bil?) vår första lektion är svenska. jag undrar vad vi ska göra.. ingen har sagt att de började på något förra veckan, så jag har inte en blekaste. hoppas vi ska göra nåt roligt i alla fall. annars dör jag. efter maten har vi matte b. jag hoppas att det inte kommer bli ännu en lektion då man inte förstår någonting, för att läraren kladdar till det när man precis har lärt sig. lektionen innan jag åkte till trysil gick jättebra, för det kändes som att jag verkligen förstod. hoppas, hoppas.

ikväll ska jag se aida-genrep med amanda och malin. det ska bli lajbans. tyvärr kan jag inte vara med och hjälpa till på premiären, för att jag är i österrike. dock finns det inte så mycket att göra åt det. jag ska i alla fall hjälpa till på alla andra uppvisningar, så det ska nog gå jämnt ut.

When things are only getting worse
And you need someone to take the blame
When your lover's gone there’s no one to share the pain
You’re sleeping with the tv on and you’re lying in an empty bed
All the alcohol in the world would never help me to forget
                                      - sorglig, men ack så bra låt.

imorgon är det alla-hjärtans-dag.
fy, vad jag längtar efter att få träffa alexander!
jag håller mina tummar, baby.   (du vet varför!)

so long, goodbye & adios.
i'm going.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback