14 februari

två dagar kvar till en jättelång bilresa, god mat, trevligt sällskap och skidåkning (ännu en gång).
jag längtar sönder.

idag åkte jag med min mamma till skolan. när vi insåg att vi hade kört lite för tidigt, så drog vi bort till willy's och handlade lite. ett jäkla tidsfördriv, men hellre det än att sitta och häcka i skolan i en halvtimme. när jag väl kom till skolan så visade det sig vara världens slappaste lektion, så man hade nästan (halvt) kunnat stanna hemma. sådant är lite smått drygt, måste jag medge.

idag är det alla hjärtans dag. jag har fixat överraskning till min snutt som är hemlig.
det ska bli as-kalas-mysigt. han och jag. fan vad jag är lycklig!

imorgon är det praktik hela långa dagen. jag ska klippa min mamma (!) som har bokat tid. äntligen låter hon mig klippa henne. jag har klippt hela familjen sen jag började på frisör, men mamma har klippt sig hos frisör fram till nu. det kan iofs vara för att jag har klagat på den andra frisörens klippningar. dumt av mig, dock tjänade jag på det. mähä.

på fredag är det slappedag. egentligen skulle vi ha matteprov, men det ändrade vi till efter lovet. på kvällen åker vi till österrike och det ska bli jäkla förbannat roligt så det finns inte. philip och jag har redan utmanat varandra i skidåkning och sen är jag stensäker på att det blir mycket mys om kvällarna. (eftersom trysil var mer en vara-med-kompisar-semester, så blir det nog annorlunda i österrike.) LÄNGTAN!

igår träffade jag slibbiga sara på hm. det kändes som att vi stod och pratade i 5 minuter, medans vi pratade i en halvtimme. vi hade mycket att säga till varandra helt enkelt! hon gick och väntade på att hon skulle bli masserad och jag skulle gå bort till aida. när jag ändå skriver om aida, så måste jag verkligen rekommendera den. den smygtitten jag fick igår var helt sjukt bra! de sjunger ljuvligt och handlingen är riktigt roligt & bra! gott folk, köp biljetter om ni inte redan har gjort det. det är ett måste.

nu är det snart dags för gympa.
trist med den där sju-helvetes-läraren bara.
GAH!

jag ska inte bli mer långdragen.
adios amigos!


Kommentarer
Postat av: malin

håller helt o hållet med dig, köp biljetter till Aida :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback