15 Februari

igår var det alla-hjärtans-dag. det var det mysigaste jag någonsin varit med på. jag tycker om att bli överraskad. känslan när alexander överraskade mig var gudomlig! det kändes skönt att slippa bestämma någonting och bara få följa med. det gjorde han bra. han är bra. njae, han är bäst!

imorse vaknade jag bredvid min älskling och ville absolut inte stiga upp. man är dum som är uppe sent på kvällarna, men igår var jag tvungen. till slut kom jag ur sängen och åkte till stan & praktiserade. det har jag gjort hela dagen och det har varit förbannat slappt, om jag ska vara ärlig. jag har inte haft ett dugg att göra på hela dagen, förrän mamma kom och ville bli klippt. det låter antagligen hur skönt som helst att slippa skolan en hel dag och inte behöva göra någonting, men jag kan helt ärligt säga att det är förbannat tråkigt. och så blir man rastlös också.

nu ikväll ska jag endast packa min (enorma) väska till österrike. en massa kläder och trams, men behövs det så behövs det. sen ska jag och mamma köra den till slätteberga och efter det ska jag åka hem och sova. trött som jag är. imorgon är det endast frisörämnen och matte som gäller. efter skolan ska jag gå och låna en bok, köpa godis och träffa philip. sen ska vi ta bussen till degeberga tsm och när vi kommer hem till håkanssons så ska jag klippa honom.

resan startar klockan 5.
båten från danmark till tyskland går 22.15
vi är framme i österrike på lördagmorgon.
fan vad kul det ska bli.

i'm leeeeeeeeeeaving!
tack & hej, leverpastej.

ps. wallander-filmerna kommer inte vara lika bra nu när johanna sällström har avlidit. otroligt tragiskt. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback