2 Februari

ÄNTLIGEN ÄR DET DAGS!
TRYSIL, HERE WE COME. VI VET ATT NI HAR LÄNGTAT EFTER OSS!

dagen har varit lajbans. egen hårvård imorse med per. lite smått drygt att jag färgade håret igår, men vad tusan! jag lade i en asktoning endast för att jag skulle göra något! haha.
efter frisör hade vi matte. hade vi fortfarande haft carl så hade vi alla varit ihjälslagna för länge sen. alla tjoade och skrattade, så till slut hade inte klas något anna val än att skratta med oss. det var roligt. mias kommentar om hans hår var den bästa.

nu är jag hemma hos alexander. jag har precis börjat steka våra kycklingfiléer och det är så jäkla gött att vi verkligen är på väg nu. dock hände det ett litet missöde innan jag tog mig hit. min ryggsäck gled av axeln när jag skulle kasta in den i bilen och som vanligt har jag samma gamla otur. min spritflaska gick i kras och våra pengar + mitt pass och allt annat som låg i väskan blev dyngsurt. dock gick pengarna och passet att föna (frisör som man är) och väskan fick bytas. det enda som märks på sakerna nu är att de luktar svartvinbär, men det är väl inte någon större fara med det : ) haha!

nu ska jag pallra mig ner till kycklingen.
ha det gött, för min semester kommer bli underbar!
KRAMELIKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback