26 Februari

det var skönt att sova i sin egen mjuka säng inatt.
i österrike delade jag och alexander den mest hårda säng som jag någonsin sovit i, men det gjorde ingenting för jag fick dela den med den som jag tycker mest om i hela världen.

igår åkte jag hem vid 5-tiden. jag fick umgås lite med familjen, vilket var väldigt roande. jag satt och pratade med cissi och andré i åratal om allt och alla. pappa blev glad för whiskeyn jag hade köpt till honom, vilket värmde. (jag vet ju ingenting om whiskey!)

somnade tidigt till en film som jag fick stänga av klockan 5 imorse.
det kändes lite tomt utan min snutt, men efter denna veckan så har han inte något projektarbete att jobba med längre, så ja. den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

ikväll är det slappekväll igen.
imorgon ska jag plugga. missar tyvärr wellas visning, men det går tyvärr inte att göra någonting åt. trist.

trist väder. det känns lite snopet att komma hem från ett soligt & varmt österrike till ett kallt & grått sverige.
jag funderar på att stänga in mig på mitt rum och inte komma ut förrän solen tittar fram.

jag älskar alexander.
otroligt mycket.
han är den bästa som finns & som han sa igår; du behöver inte vara rädd att förlora mig.
JAG ÄLSKAR DIG!

tjarå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback