27 Februari

idag är det dagen innan sista februari.
herregud. tiden går fort.

min dag har varit otroligt jobbigt (fast den egentligen inte har varit ett dugg krävande egentligen). jag har varit trött, hängig och verkligen känt av min skoltrötthet. svenskan gick an. vår lärare har alltid så mycket roliga skämt och sånt som får en lite piggare. maten var inte så god. biff a'la lindström. njae. matten var inte så kul. vi hade matteprov och det känns helt-jäkla-sjukt-fel när man sitter och skriver prov på någonting som man varken kan eller förstår. men, hellre bli av med provet än skjuta upp det. jag skjuter ändå upp allt annat...

jag träffade philip på bussen! sen liftade jag med min käre "svärfar" hem. nu i eftermiddag har jag inte gjort någonting speciellt. pluggat lite samhälle och sovit en liten stund. ikväll skulle jag egentligen på wella's visning, men hann inte med bussen, så det blir nog att jag plugga hela kvällen och lägger mig tidigt istället.

att loven gör en så sjukt utmattad.
man går och lägger sig sent och vaknar tidigt (i alla fall jag).
när skolan börjar orkar man ingenting.
usch & fy.

jag längtar tills på fredag när jag får träffa min snutt igen.
det där tusans projektarbetet gör att vi inte kan träffas förrän då.
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
han är den som jag älskar.
du är bäst.

nu ska jag gå ner och äta.
efter det är det pluggtajm!
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback