16 Januari

regnet och blåsten gör mig galen! mörkret också, för den delen. jag måste tvinga mig själv ur sängen varje morgon och då är det illa. jag kan slå vad om att ifall det hade varit ljust ute och lite soligt så hade man sluppit de problemen. man är mycket piggare då och jag vill vara pigg. jag ska byta ut min säng till ett solarium!

min dag har varit hyfsad. tack vare min storasyster fick jag sovmorgon och kunde ta bussen från degeberga klockan 9. dagens första lektion var svenska & det betyder numera att vi i klassen sitter och diskuterar kärlek med en (någotsånär) ung, manlig lärare, eftersom vi har en vikarie. otroligt slappt och ganska intressant faktiskt! andra lektionen var matte och jag förstod idag (det händer emellanåt). det känns som att jag är inne i en bra period. SÅ GÖTT!

idag har varit en sån dag när man längtar efter körkort. imorse hade jag inte behövt tigga skjuts om jag hade varit 18 & haft körkort. ibland blir jag otroligt förbannad på mina föräldrar för att jag är född så sent, dock är det inte mycket att göra åt. tråkigt, men sant.

ikväll ska jag mysa med min pojkvän! det ska bli trevligt. jag har saknat det fast vi bara har varit utan varandra en dag, haha. ja, jag är beroende av min pojkvän. dock betyder det inte att jag inte klarar mig utan honom, för det gör jag. ett litet tag åtminstone.

nu ska jag ägna mig åt min läxa i samhälle.
vi har knappt haft några läxor fram tills nu, så det känns förbannat konstigt att sätta sig ner med en bok.
lag&rätt, här kommer jag!

ha det underbart!
kram charlotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback