17 Januari

min onsdag har varit seg. tråkiga lektioner, tråkigt väder och tråkigt humör.

första lektionen imorse var på frisörskolan. vi hade lektion med jenni och väntade studiebesök klockan 10. jag var med i informationsgruppen, dvs. de som skulle informera om vad vi gör osv. dock dök det inte upp några elever. dålig stil och det lär nog jenni berätta för deras studievägledare. maha.

efter maten hade vi gympa. det var faktiskt roligt. (tro det eller ej!) vi spelade basket, 4 pers/lag. otroligt mycket fart och fläkt och fastän jag är en grymt dålig förlorare, så tyckte jag faktiskt att det var jätteroligt.
efter gympan hade vi möte med mats. han berättade om de individuella valen som kommer i trean. det känns som att det är ganska lugnt, eftersom jag redan har 100 poäng mer än vad jag ska ha i tvåan. jag chillar, eller "surfar på en räkmacka" som mats säger.

jag hann precis inom dörren när jag kom hem, sen sa cissi att jag skulle följa med på hennes "piano-afton". det var mysigt, tyckte jag. dock kan det vara för att jag hört pianospel ända sedan barnsben, då jag spelade själv. jag tror inte att många uppskattar det på samma sätt. sibel sjöng "hurt" med christina aguilera också. den tjejen är grym.. verkligen! herregud.

nu har jag pallrat mig upp till alexander. (äntligen!)
vi ska snart ha mys, för nu är han färdig med sin läxa.
jag är dock trött + att jag ska ha praktik imorgon, så jag ska snart borsta tänderna och krypa ner i bingen.

min pojkvän är världens finaste!
ha det underbart.
kram charlotte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback