18 Januari

i måndags trodde jag att denna veckan skulle bli lång, men ack vad fel jag hade. den har rusat iväg precis som alla andra veckor har gjort sen jag började tvåan. det känns som att det var måndag igår. det känns som att det var sommarlov igår. det känns som att man slutade nian igår.

min dag har bestått av härlig praktik! jag tycker det är så himla roligt där jag är och jag trivs som fisken i vattnet. januari är dock en ganska död måndag på frisörfronten, dvs. inte mycket kunder. det gör inte mig något däremot! idag har jag och linnéa använt silvermousse och stylat varandra. otroligt kul! henne har jag roligt med och på praktiken har jag roligt. fan vad roligt allt är.

jag lunchade med erika nilsson och sara johansson idag. otroligt brun hade sara blivit, dock är inte det så konstigt eftersom hon vanligtvis endast behöver visa sig i solen i 5 minuter och sen är hon brun som en neger. ja, vad ska man säga? hon är fin när hon är brun, så det gör mig ingenting. min gullesnutt.

snart, snart, snart trysil! jag längtar som en gnu och kan snart inte bärga mig längre.
skidåkning, utekvällar och underbart sällskap.
ta mig dit nu!

JAG VET HUR JAG SKA KLIPPA MIG!
UNDERBART ATT INTE BEHÖVA FUNDERA LÄNGRE.

jag får inte glömma att christine fyller år den 26:e
då går världen under.


nu ska jag gå och ringa till min pojkvän, för efter vad jag har fått höra så verkar han sakna mig idag.
(han körde hit och trodde att jag var hemma, när han visste att jag hade praktik. sötis!)
ha det underbart.
kram charlotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback