19 Januari

jag fick lite hjälp på traven med hur man gör bloggen lite mer fin & inbjudande. jag tror att morgondagens projekt blir att försöka styla & fixa den så gott det går. tack för hjälpen, caroline!

skolan har varit sisådär idag. vi hade bara en lektion mellan 8 - 11, så jag menar inte att det var stressigt och jobbigt. vi hade per och skulle göra varsin läggning under lektionen. det var där skon klämde, för jag var absolut inte sugen på det idag. inte ett dugg! men vad ska man göra? det är bara att bita ihop, för när man arbetar som frisör kan man inte direkt tacka nej till kunder för att man inte känner för det. haha!

idag ska jag hem till ballex. jag och cissi har precis ätit varma mackor och nu väntar jag på att han ska sluta praktisera, så han kan hämta mig. vi ska ha mys och titta på det nya "one tree hill"-avsnittet. det ska bli lajbans. annars vet jag inte vad som händer ikväll? vi kanske skulle hitta på något med fredrik och sara, men jag vet inte riktigt hur det blir. hoppas, hoppas, hoppas för det hade varit kul!

hela helgen ska bli mys. jag ska sova så mycket jag kan, för det får man inte göra i veckorna.

just nu lyssnar jag otroligt mycket på jason mraz. sjukt grym kille som ger en gåshud alltför ofta.
och som den schlagertönt jag är så måste jag erkänna att linda bengtzings & markoolios nya dänga har satt sig i mitt huvud och att jag nynnar den typ, 50 gånger om dagen!

nu ska jag dra mig mot tv:n.
det känns som att det är roligare där än här.

ha det underbart!
kram charlotte.

Kommentarer
Postat av: sofia

ÄLSKA JASON MRAZ :)

2007-01-19 @ 19:04:56
Postat av: caroline

vad bra man kunde vara till hjälp ;D ser ju bra ut !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback