20 Januari

idag får jag pengar. det känns lite surt att jag måste lägga dem direkt i trysil-kassan eftersom det ekar i min plånbok just nu. jag hade velat ta alla pengarna och handla en massa saker som jag behöver, men icke sa nicke. aja baja, charlotte! nu får du sluta tänka så dumma tankar.

igårkväll kom fredrik, sara, philip, tobbe och johannes hem till alexander. vi drack och spelade rappakalja. otroligt roligt, fast jag mådde inte så bra sen. jag ska följa erikas råd och skylla på vinterkräksjukan, precis som alla andra. det var dock roligt att träffa alla! det gör man alldeles för sällan.

idag är det mysdag. vi har precis ätit frukost och nu ska vi titta på beck. precis när vi vaknade tittade vi på det första one tree hill-avsnittet sen säsongsavslutningen. GRYMT BRA! jag älskar one tree hill och jag älskar alexander. det kan inte bli bättre!

det snöar! eller snöade, om jag ska vara ärlig. nu regnar det mest. enligt min åsikt kunde snön dykt upp i julas och inte överraskat oss nu, men det är sånt man får ta. tråkigt men sant.

ikväll ska vi äta god mat och bara umgås!
det ska bli mys. jag älskar alex.

nu ska jag gå, för vi ska titta på film.
ha det underbart.
kram charlotte.
170464-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback