21 Januari

idag är det en hel månad sen anna persson fyllde 17. det slog mig just hur otroligt fort tiden går. när vi först planerade trysil, som exempel. det kändes som en evighet tills vi skulle åka, men tiden har rusat iväg och nu är det bara 12 dagar kvar. det ska bli så otroligt roligt. jag vill åka nu!

igårkväll hade jag, alexander och johannes slappekväll. vi hade fixat tre olika chipssorter, godis och läsk. (jag kan tillägga att ewa-lena kom upp med bananasplit's mitt i filmen också). vi tittade på "the guardian". sjukt bra film. lite sorgset slut, men det kan iofs vara för att jag fullkomligt älskar kevin costner i alla roller han spelar. särskilt bodyguard! haha!

ikväll behöver jag plugga (vilket jag inte kommer göra). middag blir det hos johannes. vi ska beställa pizza. det känns som att jag kommer gå upp 10 kg efter denna helgen. eller nej, visst ja! jag har typ inte gått upp någonting efter allt annat godis jag smällt i mig i mina dagar, så varför nu? otrolig lyx.

jag vet en människa som är otroligt svag.
precis som jag varit förut.
ta dig i kragen, inget annat hjälper.

jag är så lycklig nu! sedan nyår har alla mina bekymmer försvunnit. (kanske för att jag slutat bry mig?).
jag ska göra mitt år 2007 till det bästa året någonsin.

nu ska jag gå och kika på äldre "one tree hill"-avsnitt.
MYS!
ha det underbart.
kram charlotte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback