22 Januari

jag vet att det är lite drygt att jag alltid inleder mina inlägg med att skriva om hur trött jag är, men nu är det så att jag faktiskt är otroligt jävla trött idag också. jag fötstår inte vad som har flugit i mig. jag får börja äta rosenrot som hanna sa. (fast jag vågar knappt riskera att få sån överskottsenergi som hon har!)

igårkväll var jag och alexander hemma hos johannes och åt pizza. philip var också där. vi kikade lite på "i en annan del av köping" och sen åkte vi hem igen. när vi kom hem tittade vi lite på "ett herrans liv" och sen somnade vi. det var gött.

ikväll ska vår klass ha modellpass. min mamma ska vara min modell, vilket innebär att jag ska kolla vilken grupp hon tillhör (vår, vinter, sommar eller höst), sminka henne i hennes färger och kolla vilka färger hon bör ha på sina kläder. yeah. när jag kommer hem lär jag vara så otroligt trött att jag däckar på köksgolvet.

imorgon är det megalång sovmorgon. onödigt att åka till skolan för en timmeslektion matte, bara. på onsdag är det lika lång sovmorgon, dock slutar jag inte förrän klockan 4 på eftermiddagen.

grymt svår uppgift på frisör.
GAH!

nu ska jag dra mig mot samhälle-lektionen där jag ska ha ett läxförhör som jag ej har pluggat på.
vad hemskt det låter! nu får jag fanimej ta mig i kragen.

tack och hej.
ha det underbart.
kram charlotte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback