23 Januari

nu har snön kommit. vid jul längtade jag verkligen efter den, men nu känns det som att den inte behövde dyka upp. jag vill ha vår, sol och lite värme. det kan jag dock drömma om nu. jag ska nog skatta mig lycklig om snön försvinner innan maj i alla fall.

idag har vi en lektion mellan klockan ett och två. det känns drygt att behöva pallra sig till stan, men det är sista lektionen i matte.b innan provet och det känns som att jag behöver den genomgången.

när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig och aldrig vakna igen. (skämt åsido). jag ska sova i alla fall, så jag kanske blir av med den ständiga tröttheten. usch, fy och blä. jag hatar att känna mig hängig.

ikväll vet jag inte om jag ska träffa alexander.
kanske, kanske inte. han har prov imorgon, så jag tror att han ska plugga på det.
gött för mig, då kan jag lägga mig tidigt.

nu ska jag traska ner mot degeberga. (ja, gå...)
min pappa förbjöd mig att köra moped, så nu sitter jag och pinas i tanken på att jag verkligen måste gå.
det är bara att bita ihop.

ha det underbart.
kram charlotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback