23 Januari

kärlek är när man skulle göra allt för personen.

det är dags för mig att börja visa uppskattning. det är dags för mig att inse att folk inte gör saker för en för att de måste, utan för att de vill. jag måste visa folk att jag bryr mig och att jag uppskattar deras goda gärningar. alla de gånger som alexander har skjutsat mig till och från stan. i och för sig har han knappt haft något val (jo, slänga ut mig ur bilen), men han har aldrig sagt ett ljud utan kört mig dit jag ville och fortfarande varit på samma goda humör. alla gånger min syster har kört hem efter träningen och inte sovit hos andré, endast för att jag skulle kunna träna & slippa komma hem vid midnatt. nu ska jag börja visa uppskattning och göra samma saker för människor som de gör för mig. (det börjar bra, för jag ska snart hem till alexander och hjälpa honom att plugga på sitt prov!)

idag var det min tur att ha en dålig dag.
idag fick jag en chans att visa folk vad jag tycker om dem.
idag märkte jag vilka som bryr sig om mig och vilka som inte bryr sig ett skit.

nu ska jag gå och äta mat, för jag är hungrig.
tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback