24 Januari

det är återigen torsdag och jag hinner knappt med i svängarna. tiden går så otroligt fort. på fredag är den en vecka kvar tills vi åker och det ska bli så skönt att komma iväg. komma iväg från allt och alla. sluta tänka på skola & annat för att åka iväg och umgås. det ska bli underbart. trysil, det är nära.

idag började jag inte förrän klockan 1, så jag körde moppe ner till degeberga vilket kändes som rena självmordet. aldrig mer att jag sätter mig på en moped när det är snö ute! det var nästa omöjligt att köra och jag tycker faktiskt det är ett under att jag inte ramlade. antingen är jag en bra förare, eller också hade jag en makalös tur!

nu är jag hemma hos alexander. han kom och hämtade mig och sen körde vi upp i skogen, så han fick leka lite. det är rätt kul, förutom att jag har en så otrolig fobi för att köra och krocka. jag är rädd för att det ska hända, så det finns inte. hoppas, hoppas, hoppas jag slipper vara med om det i mina dagar.

imorgon är det praktik hela dagen lång och lunch med erika.
det ska bli lajbans.

det är snart helg och då ska jag sova, sova, sova.
nu ska jag gå och vara lite social mot min snutte, eftersom det är honom som jag älskar mest på hela jorden! han är bäst <3

ha det underbart.
kram charlotte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback