25 Januari

inatt sov jag hos alexander och det var mys. det var så otroligt mycket mys.

min torsdag har bestått av praktik (vilket inte är ovanligt). massa skitsnack och skratt med hanna & linnéa, vilket är det bästa av allt. jag slingade en tjej med hår som räckte ner till rumpan och klippte två stycken. den ena visste precis hur han ville ha det och den andra visste inte alls. det var knas, men jag klurade ut det!

imorgon är det en vecka kvar till trysil. OUH vad jag längtar!

lunch på favoriten med min favorit. kycklingtallrik som var smaskens. sara kom förbi en liten stund och pratade. de är fina, mina lunchkompisar.

imorgonkväll vet jag inte vad som händer. sara nämnde fest, men eftersom jag inte har hört något så ska jag inte ta det förgivet. jag önskar att jag får vara lite med min älskling och mysa, för det vill jag. fast vi träffas så ofta så saknar jag honom så innerligt ändå. herregud, den där kärleken.

nu ska jag snart gå och lägga mig. jag är trött som ett djur.
trist att man ska behöva lida för att man gör någonting om dagarna, haha!

ha det underbart.
kram charlotte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback