26 Januari

äntligen är det fredag. som jag har längtat!

skolan idag var inte så värst jobbig. vi hade en lektion med per, då vi hade el-lära. otroligt frustrerande och förbannat pilligt! jag är förvisso fingerfärdig, men de där sladdarna gick verkligen mig på nerverna. fy tusan! 

jag har äntligen beställt tid för min sminkning, eftersom det ryktas om att affären ska läggas ner. det ska bli kul att få reda på hur man borde sminka sig. på tisdag smäller det.

efter skolan körde jag och cissi ner och jobbade. det var ganska tråkigt faktiskt. jag fick diska allting som finns i stugan och det är lika kul som det låter, faktiskt. usch, fy och blä.

nu ikväll vet jag inte vad som händer. sara sa att det ryktades fest, men det blev som jag anade (ingenting av det). får hoppas att alexander ringer snart så jag får reda på om vi ska träffas eller ej. det känns dock som att jag behöver plugga. fy vad jag är trött på skolan nu.

TRYSIL, för tusan! : )

nu ska jag gå och duscha efter min otroligt tunga arbetsdag.
ha en bra fredagkväll, folks!
kram charlotte.
                  

                                                               
170464-6170464-4


                      två stycken ursöta klänningar som jag hade köpt om min ekonomi hade tillåtit. (attans!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback