27 Januari

Idag är det långlördag och jag har varit i stan med min mamma & mina två bröder. det var ganska roligt faktiskt. jag köpte (äntligen) ett par leopardtights. jag har tvekat hur länge som helst på om jag ska köpa dem eller ej, men nu bröt jag isen och köpte dem. vad tusan kan ett par tights mer eller mindre göra? jag inhandlade också en lila, stickad tröja och ett par cheapmonday-jeans. på team sportias rea hittade jag en ful mössa till trysil och ett par skidvantar. hellre ett par vantar för mycket än för lite, som man säger.

igårkväll var det tråk. eller, ja. det var mys & tråk. jag skrev ett arbete mellan klockan sex och klockan nio på kvällen. jag vet, det låter som att jag har galna ko-sjukan eller något, som sitter hemma en fredagkväll. dock faktiskt inte. jag var tvungen och jag kan faktiskt offra en festkväll för ett arbete. (ångesten varar bara en liten stund!) efter arbetet var färdigt så satte jag mig och tittade på tv med mina föräldrar. jag gör det alldeles för sällan, kom jag att tänka på. nu ska jag ta mig i kragen och göra det lite oftare. kvalitetstid med sina föräldrar har man inte ofta.

ikväll vet jag inte vad som händer. antingen ska jag träffa min plutte eller så ska jag plugga matte. dock känns det som att jag är otroligt trött på att plugga nu, sen jag fick offra hela min fredagskväll. hm, ja vi får väl se. det känns drygt om jag måste plugga hela min lördagskväll också...

om mindre än en vecka är det äntligen dags! nu ska man börja ta tag i att växla pengar, köpa färdkost och mat att ha med sig, köpa sprit och herregud, ja! folk, vi är på väg! nu är det inte långt kvar och det känns förbannat bra. jag & mina flickor ska dela ett sovrum och det ska bli mys! haha!

jag har fått en ny mp3-spelare, en historia jag måste förtälja. ljudet slutade funka på min gamla, så mamma fick gå och (försöka att) lämna tillbaka den. (eftersom garantin hade gått ut, så var det inte helt säkert att det gick) när hon väl kommer till siba, där jag har köpt den, så får inte han som jobbar i affären ens igång den! den startade inte alls, så jag fick en splirrans ny med ännu mer minne och garanti för ett helt år till. jag tror att jag har fått en förbannelse på mig. alla mina mp3-spelare har gått sönder på något sätt och vis. dock har jag alltid fått en ny + garanti, så något gott för det med sig iaf!

nu ska jag gå och vila en stund, för det är fasligt vad man blir trött av en shoppingrunda i stan.
ha det bra, folks.
i'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback